Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с алтернатора АЛФА 166 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с алтернатора АЛФА 166 jtd

    Здравейте колеги - днес имах случка. . . Както всичко си беше наред паля колата и светна чека и лампата с акумулаторчето, амузиката спря, като вдигна над 1300 оборота акумулаторчето изгасва и светват лампите за abs, asr и спирачките. . . стъклата дори отказаха да се свалят, фаровете кога светят, кога не. . . Това продължи около половин час и после изведнъж всичко се оправи. . .ама не знам докога. . . Изглежда е свързано с динамото - дали е от реле-регулатора. . . А някой знае ли дали шайбата му е със съединител - моля някой ако го е преживял да сподели. . . . .ALFA 166 2,4jtd 185к.с. 2007г

  • #2
    провери дали кабелите са здраво затегнати. Имах подобна случка защото акумулатора не дозареждаше. Като отидох при майстор се оказа , че единия от кабелите съвсем свободно на ръка се движи. при замерване тока беше 12,6. След яко затягане на кабелите (на две места при мен) тока на зареждане стана 13,4 със включени консуматори. Питах кой може да ги е пипал щото аз не съм и казаха, че сами от вибрации може да се разхлабят. А мисля, че другите чекове са светнали заради ниското напрежение от акумулатора.
    sigpic
    Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
    АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
    АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от danchev63 Покажи съобщение
      провери дали кабелите са здраво затегнати. Имах подобна случка защото акумулатора не дозареждаше. Като отидох при майстор се оказа , че единия от кабелите съвсем свободно на ръка се движи. при замерване тока беше 12,6. След яко затягане на кабелите (на две места при мен) тока на зареждане стана 13,4 със включени консуматори. Питах кой може да ги е пипал щото аз не съм и казаха, че сами от вибрации може да се разхлабят. А мисля, че другите чекове са светнали заради ниското напрежение от акумулатора.
      Жоро, благодарение на теб се запознах с адашът ти от Телевизионния сервиз и при сходни показатели се оказа, че е едно реле за 4,50лв., но наистина причината да всички неволи беше вече умрял акумулатор - на 8,5г.
      Last edited by old alfist; d.m.y г., 01:44.
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
      sigpic

      Comment


      • #4
        Проверих кабелите - ок са. . . а някой знае ли дали шайбата ми е със съединител. . .

        Comment


        • #5
          Да, демпферна

          Comment


          • #6
            На мен не ми е правило подобни проблеми, но лампата на таблото ми присветваше от време на време, а през другото време зареждаше. Докато не забелязах, че корпуса се беше сцепил към леглото на лагера. Защо не знам!
            Алфа...всичко друго е компромис!
            http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
            Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
            Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              Да, демпферна
              Човекът пита за шайбата на алтернатора.

              Когато не знаеш нещо, по-добре е да си мълчиш, вместо да заблуждаваш.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от италианеца Покажи съобщение
                Проверих кабелите - ок са. . . а някой знае ли дали шайбата ми е със съединител. . .
                Да, с фрайлауф е.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • #9
                  ОК мерси - засега ще покарам така докато се повтори проблема - може да е било единичен случай - все пак е италианка с характер!

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    Да, демпферна
                    Аххахахаха ... Маму ма
                    Нема проблеми ..

                    Сега по темата :
                    Аз с подобни симптоми на по-предишната ми 166-ца сменях диодна плочка. Всъщност направо си взех цял алтернатор втора ръка, щото се оказа, че за тоя модел мотор диодна плочка Бош никога не е внасяна в БГ .. няма и да се внася.
                    Last edited by DiStefano; d.m.y г., 19:28.
                    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                    Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                    Comment


                    • #11
                      Готово - реших дилемата. . . Постепенно започна да шуми все повече и реших да го сваля - оказа се, че задния лагер е блокирал, превъртял е пластмасовата капачка в която е поставен и се е появил доста голям луфт. . . вероятно това е причинило странните симптоми - сега вече всичко е наред!

                      Comment


                      • #12
                        Мисля да сменявам фрайлауфа на алтернатора защото престъргва Ходих в магазин да видя дали го имат и цени Продавача ме попита за модел или номер на алтернатора Въпросите са
                        1Има ли разлика в моделите и ако да какъв е моя алтернатор - да не разглобявам че голям студ
                        2 Мога ли да сменя шайбата без сваляне на генератора
                        3 Ако ще го свалям откъде е по удачно да го извадя отгоре или отдолу Какво ще трябва да разкачам за да го сваля
                        ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                          Мисля да сменявам фрайлауфа на алтернатора защото престъргва Ходих в магазин да видя дали го имат и цени Продавача ме попита за модел или номер на алтернатора Въпросите са
                          1Има ли разлика в моделите и ако да какъв е моя алтернатор - да не разглобявам че голям студ
                          2 Мога ли да сменя шайбата без сваляне на генератора
                          3 Ако ще го свалям откъде е по удачно да го извадя отгоре или отдолу Какво ще трябва да разкачам за да го сваля
                          Ролката може да се смени и без да се сваля алтернатора, но си трябват инструменти.
                          Иначе е това: https://www.euavtochasti.bg/rezervni...2-4-jtd-936a2a
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                            1Има ли разлика в моделите и ако да какъв е моя алтернатор - да не разглобявам че голям студ
                            За всеки случаи сравни номерата,при мен се оказа ролка от 1,9/по-плитка е от зад/За Либрата ми говоря
                            Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                            Comment

                            Working...
                            X